Niciak


Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Oj, nie wiedziałam, że to całe plecenie, kręcenie rureczek itp. zajmuje tyle czasu.     A tu na głowie jeszcze inne zajęcia domowo – rozrywkowo – sprzątaniowo – inneowo – pracowe ;).

Udało mi się jednak w tym całym domowym galimatiasie poskręcać co nieco. Chciałam spróbować decoupage na klasycznym podkładzie, niemalże do tego stworzonym, czyli drewno lub sklejka. Z braku takowego surowca „podkradłam” teściowej mej kochanej, którą serdecznie pozdrawiam ;), odpowiednie pudełeczko, które spełniało rolę niciaka.   Oczywiście oddałam po skończonej pracy, tylko że troszeczkę zmienione ;). Czy jej się podoba? Mam nadzieję ;).

4 Comments

  1. Zazdrość słuszna! 🙂 Jest świetny! Ja teraz robię podstawki pod napoje dla mamy, zatem Kinga przywołuję Cię do porządku 🙂 🙂 Błądzimska czeka na Twe wyroby! 🙂 🙂

  2. piękne rzeczy tworzysz 😉 jestem pod wrażeniem, na pewno zawitam nie raz
    pozdrawiam i dziekuje za cieple słowa

  3. Zwiedziłam Twój blog, robisz fajne rzeczy z papierowej wikliny.
    Mamy inne techniki ale to fajnie bo można podpatrzeć co nieco u koleżanki po fachu.
    Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

