Cóż za wyróżnienie ;)


Spotkało mnie coś przemiłego.  Kilka dni temu dostałam maila od Anety z papierowawiklina.blox.pl z Białej Podlaskiej. Blog ten oglądałam wielokrotnie i zawsze podziwiałam. Tworzą niesamowite rzeczy. Jest to ten typ strony, na który każdy zajmujący się wyplataniem z gazety  na pewno trafił.  Miłośnicy papierowej wikliny z Białej Podlaskiej stworzyli również niesamowitą Fundację  Kreacja Magia Rąk.  Promują w ten sposób rękodzieło poprzez szkolenia i warsztaty jak również spotkania w formie terapii zajęciowej. Super idea, super ludzie.

W mailu są miłe słowa dotyczące mojego bloga, jak również propozycja współpracy poprzez wymianę banerów.  Link do Keenia Art jest już na stronie twórców z Białej Podlaskiej.  A u mnie są linki na stronę fundacji oraz Papierowej Wikliny. 😉

Zapraszam do oglądania tych niesamowitych prac. Potrafią inspirować i zachęcają do dalszej pracy.  A dla mnie jest to ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że jestem śnieżynką zarówno w blogowaniu, jak i w wyplataniu ;).

Dzięki jeszcze raz 😉

7 Comments

  1. Ja też dostałam podobnego maila 😉 Również czuję się wyróżniona hihi 😉 Pozdrawiam cieplutko!

  2. Kenia a tak serio… To żadne wyróżnienie, to po prostu tylko wymianka banerowa w celach rozleklamowania się wzajemnego. 😉

    O całym tym „wyróżnieniu” możesz przeczytać na moim blogu http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/2012/02/chwale-sie.html#comment-form . Polecam również przeczytać umieszczone pod postem komentarze od samej Fundacji, która do każdej z nas napisała z prośbą o umieszczeniu na swoim blogu baneru z fundacją. 😉 Pozdrawiam. Jasmina.

  3. Niby masz rację, ale jak ktoś jest „w sieci” od niedawna i cieszy się każdym zainteresowaniem, to taką wymianę banerową traktuje jako wyróżnienie ;). W internecie jest tysiące stron poświęconych szeroko rozumianemu rękodziełu i miło mi, że ktoś mnie w tej masie odnalazł. Nawet jeśli to dla własnych celów i własnej reklamy, to odwrotnie patrząc daje mi również reklamę, której się nie spodziewałam ;). Gdybyś widziała moją radość jak po wpisaniu w google „wiklina papierowa” pierwszy raz widziałam na jednej z pierwszych stron mojego bloga ;). „Wyróżnieniem” jest również dla każdej z Nas link do naszego bloga zamieszczony w zakładkach „tu zaglądam” lub podobnych… A wspomniana Fundacja ma rację, niech nas usłyszą i zobaczą… A jak się tak stanie, wtedy będziemy mogły czuć się naprawdę wyróżnione ;). Pozdrawiam

  4. W wymianie uwag i wniosków czuję sympatyczną życzliwość.Twórcza praca zdecydowanie jednoczy i tam odnajduję miejsce naczelne….

  5. Gratuluję, może wreszcie zrobimy coś razem dla dobra rękodzielników!!! A Jasmina nie ma racji, to nie jest tylko wymiana banerowa, same zobaczycie tylko trochę cierpliwości 🙂

Skomentuj

