Niespotykana inspiracja ;)


Oj dawno nic nie zrobiłam… postanowiłam za to udać się na kurs decoupage. Wykupiłam kupon z rabatem w internecie i udałam się do pewnego miejsca gdzie artyści poza swoją codzienną artystyczną pracą, prowadzą różne szkolenia i zajęcia dla młodszych i starszych. Niestety zawiodłam się straszliwie. W opisie kursu zapewniali naukę techniki ozdabiania decoupage na drewnie lub metalu i na szkle, a dostaliśmy płytę MDF i styropian… no, nie do końca o to mi chodziło. Zależało mi bardzo na szkle…. Niestety Pani prowadząca nie pofatygowała się nawet na opisie materiałów, czy chociażby na zwykłe „dzień dobry”… A szkoda wielka, miałam nadzieję nauczyć się czegoś nowego i miło spędzić czas…. Nie pokażę tego co zrobiłam, gdyż nadawało się tylko do zamalowania ;). Nie wiem czy materiały dostępne na szkoleniu były tak kiepskie, czy to raczej mój zawiedziony nastrój był „do bani”, ale nic mi nie wyszło. Jest jednak pewien plus tego całego zdarzenia… zainspirowało mnie to do pokazania, przede wszystkim sobie, że chyba coś tam umiem ;).

Dawno czekający niciak, doczekał się ozdobienia. Długo szukałam odpowiedniej chusteczki, aby dopasować go do prezentu (skrzyneczka na płyty) jaki dostałam – tym właśnie tłumaczę swoją opieszałość i tego będę się trzymać ;). Doczekał się również chustecznik,  z  którym sporo miałam problemu. To zamówiony prezent dla taty ;). Ciężko jest jednak dopasować coś do pomieszczenia zaprojektowanego przez kobietę, a przeznaczonego dla mężczyzny, musi podobać się obu – to również uważam za całkiem zgrabne wytłumaczenie ;). Mam nadzieję, że mi się udało.

8 Comments

  1. Kurczę… A ja miałam urodziny w grudniu… Gdybym wiedziała, że Ty taka zainspirowana jesteś, to bym też zamówiła jakieś cacuszko 😉
    No ale co się odwlecze… 😀

  2. Pudełko mnie urzekło, naklejałaś motyw na biały podkład? Mimo ciemnej kolorystyki wyszło przepięknie:) Ja ciągle mam problem z uzyskaniem takiego efektu.

  3. Niciak jest cały ciemny. Wzór miał być początkowo jaśniejszy, ale wyszło całkiem fajnie. Jednak na chusteczniku zrobiłam już jasny podkład, żeby było lepiej widoczne. Podobno jest specjalny biały klej do ciemnego tła. Trzeba się zaopatrzyć ;). Pozdrawiam

  4. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!
    Piękny blog z artystyczną duszą! zazdroszczę talentu! robisz śliczne rzeczy! 🙂
    pozdrawiam cieplutko!

Skomentuj

