Koty na 5000 wejść ;)


Ja tu wchodzę, ja tu patrzę i co ja widzę? Ponad 5000 wejść na stronę ;).  To zasługuje na uwagę 😉 Hip, hip. hura!!! Keenia się cieszy i Keenia dziękuje ;). W związku ze związkiem kilka kotów chciało głośnym „MIAŁ” również pokazać swoją radość. A poniższe koty pojechały do pewnego kota do Elbląga… no dobra, do jego właścicieli, ale że Ryszard od nich ładniejszy ;), to właśnie ten koci podrostek prezentować koty będzie ;).

Rysiek
Rysiek

Wykorzystałam nowy sposób, znaleziony na  blogu Moniki Madejek Pracownia Artystyczna Szuflada Duszy (http://pokojzkominkiem.blogspot.com/2012/02/transfer-krok-po-kroku.html).  Dzięki bardzo za kursik transferu. Wspaniały blog, wspaniałe prace ;).

Pierwszy raz również zastosowałam medium do spękań dwuskładnikowe. Wyszłoby pewnie lepiej gdybym do końca instrukcję przeczytała, ale nie jest chyba tak źle. Ryśkowi się podobało ;), jego właścicielom chyba też 😉

I jeszcze Ryszard na koniec 😉

4 Comments

  1. Świetne – bardzo mi się podoba tym bardziej, że uwielbiam koty i kocie motywy 😀 Dzięki również za link do tutorialu 🙂 Przyda się pewnie niebawem.

  2. Ryszardowi spodobały się podkładeczki :)))
    Piękna robota Keeniuś!!!

  3. Przepraszam, że nie zapytałam o zgodę i umieściłam zdjęcie Twojego czerwonego pazura 😉 (którym tak Ricardo się zainteresował). Na drugi raz też się nie będę pytać 😉

Skomentuj

