Dostawa ;)


Uff… w końcu się doczekałam. Przyszedł ogromniasty karton różnych różności z drewna do ozdabiania…. ja się pytam tylko, kto to ma niby teraz wszystko zrobić? ;). Się wpakowałam z lekka chyba 😉 Ale jak to mówią, chciałaś, to masz. Tacę śniadaniową (moją wymarzoną) już sobie sama zamówiłam (a co!), jest do tego jeszcze duża skrzynka (dwa razy taka jak pokazane po lewej) w posiadaniu małżonka mego, reszta na razie leży i czeka na inspirację? Natchnienie? Zamówienie? Słońce za oknem????? Dojrzałość psychiczną mojego kota??? Oj zagalopowałam się z lekka ;). To ostatnie jest niemożliwe, więc na to czekać nie będę… ale z tym słoneczkiem…???

Gdyby ktoś jednak chciał przyspieszyć moje „zabranie się” za tą stertę to zapraszam. Adres e-mail po prawej 😉

W zestawie są skrzyneczki, kubeczki, pudełeczka, podkładki… nawet stateczek i samolocik się znalazły ;), a w skrzyneczce po prawej cała masa drobnicy – kuleczki i bazy do kolczyków różnego rozmiaru i kształtu – w sumie jakieś 100 elementów… jeszcze raz „ufff”…

3 Comments

  1. O jejku jejku, aż mnie rączki zaswędziały 🙂 zazdroszczę asortymentu! Powodzenia w działaniu i duuużo zamówień życzę:)

Skomentuj

