Podkładki w kwiatki ;)


Oj, ilość odsłon strony się zwiększa, już przekroczyło 7 000, a Keenia się leni ;). Wczoraj zrobiłam listę rzeczy, które muszę zrobić bo komuś obiecałam, bo ktoś zamówił i listę rzeczy które muszę zrobić bo obiecałam sobie ;)… długie te listy…. eh.. Czas nadrobić troszkę. Dzień dłuższy i cieplejszy, to mam nadzieję, że będzie się bardziej pracować chciało… teraz nie mogę zganiać już na zimową chandrę ;). Pierwsze na tapetę idą podkładki w kwiatki zrobione metodą decoupage. To na prezent ma być… nie powiem dla kogo, na razie przynajmniej 😉 Filiżanka też pomalowana przeze mnie 😉

2 Comments

  1. Szczerze-lubię podkładki,a te zapewne bym pokochała…..pomarzyć chyba można?

Skomentuj

