Kwiaty na lustro dla Ani ;)


Dość nietypowy projekt. Zostałam poproszona o przygotowanie naklejek na lustro. Pomysł początkowy był zupełnie inny. Wycięłam kontury kwiatów i miałam zrobić lekkie cieniowanie, aby było widać kwiatową strukturę. Skończyło się jednak na umoczeniu paluchów w farbie. Pierwszy raz malowałam palcami… nie wiem jak Wam, ale mi się podoba 😉

Zdjęcia lustra robione już przez koleżankę, nic nie zmieniałam…. Ułożenie kwiatów również według jej upodobania 😉

Tak mi się te kwiatki spodobały, że zrobiłam z nich banerki ;). Jak by ktoś miał ochotę gdzieś umieścić, się nie obrażę 😉

Zdjęcia zrobione przez Anię, a oto jej lustro 😉

A z tyłu cień Aniiiiiiii…… 😉

A takie zrobiłam banerki – kto chce to brać 😉 Do wyboru, do koloru… no, kolor ten sam 😉

2 Comments

  1. Większa powierzchnia na której są Twoje kwiaty pokazała dobrze wyważoną ich wielkość ,kolor i formę-gratuluję

Skomentuj

