Jest już 20 lubiczów ;)


Czy 20 to mało, czy dużo? Zależy jak leży, jak to mówią ;). Dla mnie to wynik całkiem niezły i dobry początek. Cieszę się niezmiernie z każdego lubicza, który zaszczycił moją facebookową stronę swoim zainteresowaniem. Dzięki Wam bardzo i zapraszam do kolejnych odwiedzin. Z okazji 20 lubicza mam prezent dla siebie i dla Was – nowy wygląd strony ;). Czy będzie ostateczny? A któż to wie? Jako rasowa kobieta, zmienna jestem niezwykle i dziś podoba mi się, a jutro może znów ulec zmianie ;). Mam nadzieję jednak, że spodoba się Wam ;).

Niestety, nie tylko zmienna jestem, ale również lekko niezdecydowana ;).  Oglądałam setki różnych motywów i obrazków i chyba, podkreślam CHYBA ten podoba mi się najbardziej… hmmm… może mi trochę pomożecie? Zapraszam do zabawy ;). Mała ankieta? 😉

Zapraszam na moją stronę na Facebboku (kliknij w obrazek) :

1 Comment

Skomentuj

