Pierwsza uczennica!!!! ;-)


Majówka już dawno za nami, ale chciałam pochwalić moją pierwszą uczennicę ;). Udało mi się namówić Agugu na plecenie ;). A wszystko zaczęło się od wypadu na mały jarmark rękodzieła niedaleko Zalewu Koronowskiego i Pieczysk. Gospodarz na co dzień zajmuje się garncarstwem. Polecam stronę internetową: http://garniec.pl/. Poza pokazami sztuki już prawie zapomnianej, takiej jak czerpanie papieru czy tworzenie niesamowitych rzeczy ze szkła, można było nauczyć się robienia garnuszków na kole garncarskim. Oczywiście musiałyśmy spróbować ;). A oto efekty: (muszę z pokorą przyznać, że w tej konkurencji Agugu wyprzedziła mnie o milę 😉 )

Jeśli chodzi o wyplatanie z gazety, to świetnym pomysłem na naukę okazała się przezroczysta miska. Agugu szybko załapała o co chodzi i wyplotła przepiękny koszyczek ;). Mam nadzieję, że jej się taka zabawa spodobała i stanie się kolejną pleciugą 😉

Na łonie natury wszystko wychodzi lepiej ;). Czas wyjść z tych murów i korzystać z wiosny 😉

W szklanej misce wszystko super widać, z każdej strony 😉

Jeszcze tylko wykończenie i koszyczek gotowy 😉

Keenia postanowiła trochę poeksperymentować i zrobić prostokątny koszyk ma bazie kartonika z przegródką.

A o to efekt. Jeszcze tylko malowanie i lakierowanie i będzie gotowy ;). W zamyśle są jeszcze dwa do kompletu z czterema i dwunastoma przegródkami 😉

1 Comment

Skomentuj

