Dzień dziecka ;)


Był wczoraj, wiem, ale  nie mogłam się powstrzymać. Od mojej mamy dostałam nieoczekiwany i dość niespotykany prezent. Przez wiele lat przechowywała moje rysunki sprzed… ojojoj…. wielu, wielu lat ;). Wstawiła je w antyramę i oto efekt:

He, he, he. Jaka Keenia zdolna od małego była ;).

Muszę przyznać, że jak to zobaczyłam, to mnie zatkało ;). To muszą być naprawdę stare rysunki, bo ledwo je pamiętam ;). Musiałam mieć jakieś 5 lat… maksymalnie 6. W tamtym czasie zafascynowana byłam, jak widać, muzyką poważną ;). Zaowocowało to pewnym mym muzycznym epizodem ;).

Pierwsze zarejestrowane moje „dzieło” 😉 …

….. no nie wiem co mam o tym myśleć… 😉

Proszę  nie zwracać uwagi na ortografię, mała byłam 😉

Moc życzeń dla wszystkich dzieciaków, małych i tych całkiem już wyrośniętych ;). Żebyście nie zatracili swojego wewnętrznego dziecka 😉

5 Comments

  1. Pewnie, że Keenia zdolna od najmłodszych lat!!!
    Mój faworyt w tym zestawieniu to „Fryderyk Szopen” :)))
    A serduszka na końcu… poprostu wzruszające!!!
    :*

  2. Aż ciężko się nie uśmiechnąć kiedy widzi się takie rysunki – wspaniałe wspomnienia, prawda? Takie swobodne, beztroskie i spontaniczne, dla najważniejszej osoby na świecie – dla mamy 🙂
    To naprawdę niezwykła pamiątka 🙂
    Wiem, że moja mam też moje trzyma, czasem je przeglądam, aż się łezka kręci w oku 🙂

  3. Przepraszam, tak się zapatrzyłam na te rysunki, że z wrażenia zapomniałam się podpisać 😀

  4. Tak…dzieci,Panie i Panowie-wspomnienia POWINNY nieść czułość i radość!…..więc wszystkim bardzo chętnie życzę doskonałej pamięci!

Skomentuj

