Podróż dookoła świata ;)


Chciałam zrobić małe zestawienie, statystyki po pół roku istnienia bloga, ale jakoś przegapiłam. Dzisiaj mija 7 miesięcy i 16 dni odkąd powstało Keenia Art ;).  WordPress.com daje ciekawe możliwości analizy własnego bloga. Ilość odsłon, kliknięć, najczęściej czytane itp, itd. Mnie jednak zaciekawiła jedna – z jakich krajów docierali na Keenia Art (od 25 lutego, kiedy to włączono tę usługę)… jak to zobaczyłam to prawie z krzesła spadłam ;). Keenia Art obiegło świat… ;), a na dowód zrzut z ekranu ze strony statystyk… Z wielu tych krajów był tylko jeden odnośnik… ale zawsze 😉

Dziękuję Wam bardzo, to naprawdę przemiły widok 😉

6 Comments

  1. W istocie internet potęgą wielce wszechstronną, gdzie człowiek człowieka wzbogaca, a i przyjemnie odbiera się podziękowanie……

  2. statystyki motywują mocno 🙂
    a ile zabawy jest z czytaniem fraz, które ludzie wpisują w wyszukiwarkę by wylądować na twoim blogu :))

  3. Z tymi krajami to różnie bywa. Tak naprawdę znaczenie ma gdzie jest postawiony serwer z którego ludzie sie logują. Ja na przykład mogę sie zalogować na Twój blog z kilku krajów 🙂 Teraz z Anglii 🙂 A jak sie za chwile przeloguję na inny serwer to już będziesz widziała jako USA. A tak naprawde dalej siedzę w Milanówku 🙂

  4. Oj tam, oj tam ;). Mi się ta mapka podoba i już ;). Troszkę pomarzyć przecież można i mogę sobie wierzyć, że większość przeglądających mojego bloga nie ma takiego dostępu do różnych serwerów jak Ty 😉

Skomentuj

