Miłość to patrzeć w jednym kierunku…


Wracam po urlopie z ogromnymi zaległościami. Zacznę od pewnego obrazka… na prezent ;). Chciałam zrobić transfer zdjęcia na zaimpregnowane płótno. Jednak papier na którym zostało wydrukowane, był zbyt dobrej jakości i nie chciało mi się zdjęcie dobrze przetransferować. Nie wszystko się odbiło i na całym obrazku było pełno białych plam. Przede wszystkim były dwie ogromne plamy na samym środku, dokładnie na głowach widocznych Państwa 😉 Myślałam, że obrazek jest już do wyrzucenia, ale postanowiłam domalować włosy. Pomyślałam, że może uratuje obrazek i zaczęłam malować dalej ;). Oto efekt 😉 To dla Was Kochani 😉

1 Comment

  1. Umiejętność ogarnięcia niemożliwego w możliwe,nazywa się talentem.Chętnie i szczerze gratuluję!!!!

Skomentuj

