Inny rodzaj twórczej zabawy? Może coś napisać? ;)


Pisanie zawsze mnie fascynowało. Jest to ten rodzaj sztuki, który najbardziej odzwierciedla nas samych.  Kiedyś, lata temu, było moją pasją. Dzisiaj poszłam w innym kierunku, rękodzieło, fotografia… jakaś jednak cząstka mnie tęskni za tamtymi czasami.  Czy umiem jeszcze pisać? Tego nie jestem pewna. Poważne teksty odpłynęły już chyba w zapomnienie.  Może kiedyś….

Na dzień dzisiejszy zapisałam się jednak do pewnego Grona literackiego. Muszę przyznać, że zrobiłam to dla pewnej niezwykłej Rudej osóbki, która prowadzi miłośników słowa i pomaga im znaleźć siebie. Gronkowcy bez wątpienia bardziej poważnie podchodzą do sprawy niż ja, ale może dzięki nim znajdę to, co utraciłam. Może przypomnę sobie jak pisać. Nigdy nie mów nigdy ;).

Mimo moich wątpliwości do siebie samej, z ręką na sercu polecam tych zdolnych ludzi.

A żeby nie było, że tylko świecę oczami w tym zacnym Gronie, poniżej link do strony z miesięcznika Teraz Świecie, gdzie Zielony Kot publikuje prace swoich Gronkowców.  Znalazło się tam kilka  moich zdań we wspólnym opowiadaniu, oraz wierszyk. Wierszyk? Jeśli można go tak nazwać ;). Pewna historyjka o Zielonym Zającu 😉 Zabawa polegała na ułożeniu z wylosowanych wyrazów czegoś mniej lub bardziej sensownego 😉

Jeśli mowa już o naszym zdolnym Rudzielcu ze Świecia ;), to zapraszam również do zapoznania się z jej drugim projektem. Polecam Świeckie Spacery Fotograficzne. Najbliższy 13 października 😉

Keenia też brała udział w takim spacerze. Fajna zabawa ;). Kilka zdjęć z niego do obejrzenie tutaj.

Ps. Mam nadzieję,  moja droga, że się nie gniewasz ;). A czemu byś miała?  Przecież reklamę Ci robię 😉

1 Comment

  1. Natychmiast, wierszyk, wraz z mini inscenizacją, przeczytam lub odtworzę mojej wnusi.Jest przepiękny,uroczy i wielce radosny.ANIELE zrezygnuj z tekstów dla dorosłych i skup się na maluchach!!!!!PROSZĘ i czekam na nowe wierszowane bajeczki!!!!Krótko….”Zielony zając”…rewelacja!!!!!

Skomentuj

