Dla Mamy ♥ ;)


Dla Ciebie na urodziny. Bądź szczęśliwa 😉

Najpiękniejsze są kwiaty żywe, ale chciałam żebyś miała coś trwalszego.

Ps. Coś ostatnio zaniedbałam bloga. Moje myśli zaprzątnęła zabawa na moim drugim blogu. Zapraszam na 30- dniowe Foto-Wyzwanie. Można dołączyć w każdej chwili. Jak chce ktoś bawić się fotografią razem z nami, wysyłajcie zdjęcia na keeniaart@yahoo.com

A żeby nie było, że nic nie robiłam, tak wyglądał mój balkonik w sobotę. Wykorzystałam ostatnie chwile ciepełka i słoneczka ;). Kursik na różyczki znalazłam na stronie Maggii. Dzięki bardzo ;).

3 Comments

  1. Może i ładniejsze są naturalne, ale olbrzymi wyzwaniem dla kunsztu artysty jest oddać naturalność w czyś sztucznym. Prace, które obejrzałem w zasobach strony mają olbrzymi potencjał twórczy, a to rzadkość. Jestem Metaloplastykiem i jak pszczołę przyciąga miód, tak mnie artystyczne wzornictwo. Gratuluję pomysłowości jak również świetnej znajomości różnorakich tematyk i technik plastycznych. Podziw i szacunek dla inwencji twórczych. Pozdrawiam Jacek metaloplastyka, chłop z mazur.

  2. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa. Podnoszą na duchu i dają motorek do dalszej pracy ;). Widziałam Pana prace, metaloplastyka jest dziedziną dla mnie nieosiągalną, niezwykle trudną i cudownie wyjątkową. Podziwiam i uwielbiam sztukę wykutą w metalu. Wspaniałe prace. Pozdrawiam ;).

Skomentuj

