Kubeczki bezcieniowe ;)


Z tym bezcieniowym to chyba trochę przesadziłam ;). Mam nową „zabawkę”. Chcąc być bardziej „profesjonalna” sprawiłam sobie namiot bezcieniowy do robienia zdjęć moich wytworów. Hm… chyba jeszcze trochę muszę nad tym popracować ;). Ładnie materiały wyprasowałam, ale nie wpadłam na to, co zrobić aby leżały idealnie gładko. Namiot bezcieniowy, a mi materiał „faluje” i się cienie robią… hm… Gdyby ktoś wiedział co z tym fantem zrobić, zapraszam do komentowania ;). A tym czasem, borym lasem, pierwsze wcale nie bezcieniowe kubeczki ;).

Dwa z nich pomalowane lakierobejcą,  a na dwóch  próbowałam  przecierek …. tu też muszę dojść do wprawy ;). Na pędzle nadają się jednak idealnie.

5 Comments

  1. Kiniek, bo to się tło fotograficzne daje, ono jest sztywniejsze, albo karton… ewentualnie płótno na jaką dechę se obij z braku laku;) – białego tła kawałek mogę Ci oddać.

  2. Eh… ja wiem, że kupiłam zestaw amatorski. W komplecie 4 tła są, ale materiał taki delikatny…. Może rzeczywiście jakoś na ramę naciągnę….. hmm…. szkoda by było wyrzucać.

  3. Fajne kubeczki wyplotłaś, są cudne.
    Ostatnio bawiłam się trochę namiotem bezcieniowym. Pożyczyłam od Emilki aby zobaczyć jakie daje efekty. Miałam podobne kłopoty z nierównościami tła. Przede wszystkim są źle obszyte lamówką, tło jest nieco podmarszczone już przy samym szwie. Według mnie trzeba by obszyć je prawidłowo i dodać rzepy w kącikach rogów na dnie namiotu i w odpowiednim miejscu na tle albo tak jak piszesz dać je na ramy. Ale można kupić kolorowe arkusze kartonowe i używać je zamiast materiałowych. Takie kartony można kupić w sklepach z artykułami dla plastyków.

Skomentuj

