Natury nie oszukasz i płaszczo – sweter ;)


Minęło prawie dwa lata od wydarzeń, które zmieniły moje życie, prawie dwa lata od zniknięcia mojego anioła stróża… Od tamtego momentu zniknęła także moja wena, moja chęć tworzenia. Cały czas mam z tym problem. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Niektórzy w trudnych sytuacjach rzucają się w wir pracy. Moja mama na ten przykład zaczęła znowu malować. W całym domu „porozrzucane” są obrazy. U mnie niestety poszło to w odwrotnym kierunku, totalna stagnacja.

Jednak natury nie oszukasz ;). Mimo że głowa nie chciała, moje ręce paliły się do roboty. Wykorzystałam moment „nie wiem co zrobić” na nauczenie się sztuki, która chodziła za mną już od dłuższego czasu. A mianowicie, zaczęłam robić na drutach ;). Tak, tak, dzierganie ;). Muszę przyznać, że był to świetny pomysł. Takie robienie na drutach ma świetne właściwości terapeutyczno – uspokajające. A tego właśnie było mi trzeba. Poniższy płaszczo – sweter nie jest moim pierwszym „tworem”. Mam nadzieję, że powrócę na dobre na łono blogowania, to pokarze Wam resztę. Czy powrócę również do koszyczków? Nie wiem, ale bardzo bym chciała. W głowie mam mnóstwo pomysłów i gotowych projektów. Trzymajcie za mnie kciuki. Nie jest łatwo znowu wciągnąć się w robótki. Mam nadzieję, że mi się uda.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

2014-09-22 21.35.52

2014-09-22 21.33.29

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

1 Comment

  1. Jasne,bardzo piękny płaszcz,ale zdjęcia…..REWELACJA!!!!! Poza tym aktywizując siebie wspaniała artystko,niebywale silnie motywujesz innych do działania. BRAWO!!!

Skomentuj

