Ponczo dla Księżniczki ;)


Kupiłam przepiękną wełenkę. Nie miałam pojęcia co z niej zrobić. Zakupy były pod hasłem „później się wymyśli, ale muszę to mieć”. W związku z tym, że kolory były trochę chyba za pstrokate jak na mój już nie tak młody tyłek, postanowiłam odziać w nie, pewną słodką trzylatkę.  A było to jakieś dwa lata temu….  Chyba muszę trochę nadrobić… ;). Pomysł na ponczo z kapturkiem, znalazłam oczywiście w sieci (pod tym linkiem). Jak zrobiłam ponczo, to poleciałam dokupić włóczkę ;). Niestety nadal leży w szafie. Miałam pomysł zrobić z niej kieckę na lato, ale chyba jeszcze za wysokie progi dla mnie. Kiecka o dziwo ma być na mój starszy o kolejne dwa lata tyłek. Ale co tam ;). Doczeka się ;). Jak na razie to otwieram czasami szafę i macam, bo do macania włóczka jest przednia. Milusia, że ho ho ;).

Włóczka Himalaya Everyday Rengarenk 70312

Himalaya EVERYDAY rengarenk 70312

 

DSC_0013

DSC_0014

 

Za modela posłużył mi ten drewniany jegomość ;).

PicMonkey Collage

PicMonkey Collage2

3 Comments

Skomentuj

