Króliczka dla pięciolatki ;)


Moja pierwsza w życiu maskotka pojedzie niedługo na 5 urodzinki mojej Księżniczki 😉

Muszę przyznać, że robienie jej sprawiło mi ogromną radochę. Wydaje mi się, że mogłabym to robić… że chyba znalazłam tę dziedzinę, która sprawia mi nie tylko satysfakcję, ale i radość ;). A poza tym, robienie zabawek niesie za sobą jeszcze inne emocje. Uszczęśliwianie dzieci jest czymś cudownym i mam nadzieję, że na twarzyczce mojej Księżniczki też zagości uśmiech ;).

PicMonkey Collage

Króliczek robiony jest na szydełku. Generalnie projekt w takiej formie, to mój pomysł, ale korzystałam też z filmików na YouTube. Z tego filmiku uszy, z tego główka, czy kwiatek i trochę własnej inicjatywy. Mam już masę innych pomysłów. Najgorzej było chyba zacząć. Bardzo się bałam wszelki miśków, zajączków czy innych lalek. Wydawało mi się to strasznie trudne. Ale wystarczyło podpatrzeć ogólne zasady na tutorialach i reszta była już prosta ;).

Maskotka jest spora, ma 45 cm wysokości.

Włóczka szara – YarnArt Everest kolor 7035 (30% wełna, 70% akryl). – 1 motek 200g

Włóczka … fioletowa? Amarantowa? Magenta????? 😉 😉 😉 – 100% wełna zakupiona kiedyś w Kauflandzie 😉 – 2 motki po 50g

Włóczka czarna (na oczy)  – włóczka „kotek”- akryl

Wypełnienie – wata z apteki 😉

Czy nie jest słodka? 😉

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

1 Comment

  1. Króliczek piękny, urzekły mnie szczególnie uszy 🙂 Przyznam, że na początku myślałam, że to będzie Hello Kitty 😀

Skomentuj

